Sider

onsdag den 9. marts 2011

Szhirley - Kvinde din .....

Jeg har fulgt en lille smule med i programmet "toppen af poppen", og synes bestemt at det har været underholdende ..

Normalt bryder jeg mig ikke særlig meget om Szhirley, jeg synes hun er en smule skabet! Men jeg tager hatten af for hende, da de skulle synge Jokerens sange, valgte hun at synge den sang, som han engang skrev til hende, og som ikke ligefrem er særlig sød.. Men hun vender den, og synger den om sig selv .. Sejt Szhirley!






Men noget jeg var ked af, var da de skulle synge Anna Davids sange, jeg havde inderligt håbet på at jeg kom til at høre nogle af de andres versioner på "den lille pige", da det er min yndlings sang.. Men det tætteste på den sang var også Szhirley da hun sang Anna Davids "uden ord" , også en utrolig god sang!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...