Sider

søndag den 26. juni 2011

Jeg ved det, jeg ved det ...

Jeg har desværre ikke fået blogget så meget den sidste uges tid, det skyldes en del forskellige ting.. Men bl.a. har jeg hæklet løs på en bestilling af 25 små hæklede HF studenterhuer, til min veninde. (glemte desværre at få billeder af dem..) Og min anden veninde har været hjemme og besøge hendes mor, så har tilbragt en hel del tid med hende, da jeg ikke ser hende så meget mere, efter hun er flyttet til Herning..

Men nu skal der blogges løs igen :D

Jeg er gået igang med at hækle nogle flere vaskeklude til mig selv, synes simpelthen de er guld værd!
Egentlig havde jeg besluttet at de kun skulle laves ud af rester, men ville gerne have nogle som var lidt flottere farvesammensætning, end bare tilfældige rester, så det er jeg igang med.. Har indtil videre fået lavet to, men det jo også bedre end ingenting :)


Hvad synes i om farverne?

Jeg glæder mig, til jeg har fået en ordentlig stak i samlingen i skabet, så kan man da ikke blive andet end glad i låget når man åbner skabet, med de mange farver :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...