Sider

lørdag den 4. juni 2011

Kessler (:

Så i Kessler i aften? Det var bare super bokset af ham.. Og Patrick Nielsen klarede det også rigtig godt :)

Jeg har været til Hjallerup marked idag, med min mor, søster og lillebror, det var rigtig hyggeligt..
Jeg fik det godt nok rigtig dårligt deroppe, da jeg er god til at glemme og drikke, og ikke havde fået noget at spise , så kan varmen godt være slem.. øvøv..

Men jeg fik købt en t-shirt, hvor man selv kunne bestemme hvilket print man ville ha' på, og nogen flotte farverige blomster , som skal udenfor at stå, og pynte, også håber jeg på at man kan se at sommeren er på vej, når de kommer over i nogle flotte krukker.. Jeg glæder mig til at se hvordan det bliver :)




I øjeblikket bliver der ikke vist så meget håndarbejde herinde, da jeg hækler lapper i vildskab til mit tæppe (: Men tror snart jeg skal ha' noget afveksling, så vil igang med at strikke strømper, så jeg har et lager af varme hjemmelavede farverige strømper til vinter :)

Nu vil jeg putte mig under dynen, og se Harry Potter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...