Sider

fredag den 10. juni 2011

Nyt køb :D


Jeg fandt denne rest stof i stof2000 idag, og kunne simpelthen ikke stå for det, så det skulle da med hjem. Min plan er at der skal syes nogle puder til min sofa af det, og tror det bliver ret sjovt at ha' pokémon puder   i hjemmet :)

Idag har jeg været inde ved min nabo, som havde fødselsdag. Min plan var egentlig bare at jeg lige ville ind med en buket blomster til hende, men så inviterede hun på aftensmad, så vi endte med at sidde og hækle og snakke sammen til kl 2 , nu her i nat.. Det var super hyggeligt :)

I øjeblikket er jeg ved at flytte om herhjemme, tror det kommer til at blive rigtig godt, når jeg er færdig. Men min ryg er ikke helt tilfreds med jeg render og flytter om på møblerne, så det tager lidt tid. Derfor har jeg ikke lige fået blogget de sidste par dage..

Nu må jeg hellere hoppe i seng, kl. er efterhånden blevet pænt mange ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...