Sider

onsdag den 20. juli 2011

Crash :)

Jeg får ikke blogget så meget de dage her, hvilket skyldes at jeg lige har været en læsehest, så har for det meste bare siddet under dynen, med min bog.. Og når jeg ikke læste, gik jeg igang med at hækle på det barnevogns tæppe jeg er gået igang med. Det går fremad med tæppet, bare langsomt, det der med at skulle hækle det samme om og om igen, det er jeg ikke særlig god til jo :)

Igår satte Brian hans Playstation3 til herhjemme, og han havde et spil dertil, som jeg spillede meget da jeg var lille, så er gået helt i barndom igen, med Crash Bandicoot :)
Måtte da også lige ringe til min mor igår, og bede hende komme herhjem, da jeg bare kan huske, at da jeg var lille lå min søster, mor og jeg inde i soveværelset og spillede lige nøjagtigt dette spil på vores playstation 1..



I aften når Brian og jeg har spist skal vi en tur hjem til mine forældre.. Det glæder jeg mig faktisk rigtig meget til..
Min far og lillebror har ikke mødt Brian endnu, så det skal nok blive spændende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...