Sider

torsdag den 7. juli 2011

Der sker noget i det lille hjem ....

Ganske vist lidt langsomt, men endelig sker der noget..
Nu har jeg boet her i 2 måneder, og mine hylder var endnu ikke kommet op, men søde søde Brian har nu fået sat 3 hylder op, og mit nøgleskab..
Nu mangler der bare 3 hylder mere, plus lidt ekstra.. Nogle billeder osv. Og der skal nok komme nogle ordentlige billeder ind, ligeså snart det er færdigt!
men endelig begynder jeg da at føle mig bare lidt hjemme, i min lille lejlighed :)

Jeg har Stjålet ideen, med bøtterne under hylden til tusser, blyanter osv, fra Joans blog .. Men i stedet fra de dåser hun har brugt, har jeg valgt at male nogle af de tobaksdåser som jeg havde gemt. Synes selv resultatet er blevet ret godt, men er dog kommet frem til, at der skal 2 dåser mere under hylden..



Vi blev lige nødt til at hente hjælp fra Bjarke, da hylden på det midterste billede skulle sættes op, den drillede Brian rimelig meget..

I næste måned, får jeg et spisebord og 4 stole, fra min nabo.. Jeg har planer om at male bordet, og ombetrække stolene, så det kan komme til at se helt anderledes ud, og blive mere min stil..
Jeg glæder mig rigtig meget til at tingene kommer til at se ud som jeg godt kunne tænke mig, det har taget en del tid at bestemme mig nemlig :)

Imorgen skal Brian og jeg spise med et vennepar, også går vi en tur ned på bodegaen bagefter. Jeg tror det bliver en rigtig hyggelig aften..
Og lørdag skal jeg ud og kigge noget genbrug/loppe marked med min mor, efter nogle lamper, som jeg er på jagt efter..

I øjeblikket er jeg ved at hækle ting til mig selv, til mit hjem.. Men der går kludder i det hele tiden, så derfor er der ikke blevet vist så meget herinde, på det sidste.. Øvøv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...