Sider

søndag den 10. juli 2011

Puuueh , en weekend ...

Jeg synes at det har været en meget hård weekend..

Fredag skulle Trine og Jesper komme og spise, og det var bare rigtig hyggeligt.. Drengene blev puttet i seng ved en 24 tiden, også smuttede Trine og jeg en tur på bodegaen. Trine gik dog rimelig hurtigt hjem.. Og jeg kom lige til at falde i snak med nogle dernede, så var vist først hjemme ved en kvart i fem tiden.. Puuueh, den var høj! Da drengene skulle op og på arbejde, var jeg endnu ikke faldet i søvn, så de fik sig vist et godt grin af mig.
Jeg fik de to, utrolig søde blomster/planter, af Trine og Jesper, og de pynter bare så godt på min nyophængte hylde :)


Lørdag kl. 10.30 kom min mor og hentede mig, vi skulle ud på Genbrug Nord, da der var halv pris på deres ting.. Men jeg synes ikke lige der var så meget, som jeg synes jeg ville ha' med hjem.. Fik dog købt en smule..


Kagedåsen synes jeg egentligt ikke at jeg lige pt. kan finde så meget at bruge til, men mon ikke det kommer?
Til gengæld er jeg slet ikke i tvivl om, at jeg sagtens kan bruge indholdet af den. Nemlig alle perlerne :) Min plan er der skal laves lidt skåle, ud af dem.. Men håber også der kan blive til andre ting..
Den lille buddha mand er af gips, men har egentlig planer om at male ham.. Men mon jeg godt kan male ham med akryl maling? Og mon han bliver sød i sølv?
Alt dette fik jeg til den lille sum af 33 kr. Så det synes jeg da var lige til at komme over.
 Lørdag aften skulle vi op til min overbo Bjarke og spise.. Tarteletter og suppe, lavet fra bunden.. Uuuhm , det smagte da bare super godt!
Og omkring kl. 20. skulle vi lige en tur til lægevagten med Brian..
Han arbejder på en grisefarm, og var kommet til at stikke en kanyle i sin finger, i stedet for i grisen..
Og han har fået at vide, at det ikke lige var så klogt :)
Da vi kom hjem fra lægevagten med Brian, fik jeg det helt utrolig dårligt, skiftede mellem at være ved at dø af hedeslag, og dø og kulde.. Det var bestemt ikke rart!

Idag søndag, skulle jeg så endnu engang med min mor til noget marked i Skalborg..
Så der rendte jeg rundt halv syg.. ØV!
Det jeg egentlig var på jagt efter, synes jeg ikke der var så meget af, og min mor fandt heller ikke så meget.. Men hun fik købt en t-shirt til min lillesøster, og jeg et rejseholdet spil..
Så besluttede vi at køre til Hals i stedet for, da der var Skansemarked, og der kunne jeg straks finde en helt del flere ting.. Det burde være forbudt at sælge så meget garn et sted!


Først fandt jeg billigt bomuldsgarn, og det måtte jeg ha', for 5 nøgler for 30 kr. det kan man ikke gå forbi, så det blev til 3 grønne og 2 sorte nøgler.
Ved en bod lidt længere væk, fandt vi nogle blandede poser med lidt af hvert i til 30 kr. posen, så der skulle min mor og jeg ha' 2 poser hver..
Og på vejen tilbage fandt jeg en bog, som jeg har læst 1000 gange før, men synes bare den er så god. (glemte at få taget et billede af den) Maria Hirses : D. 13..
Min mor købte 2 skåle og en fad til mig, til 1 kr. stk. som jeg skal bruge til mit perle projekt.

Derefter gik turen til Nejst, for at plukke jordbær.
Jeg er ikke selv så vild med jordbær mere, har spist lidt for mange da jeg boede hjemme tror jeg.. Men jeg fik plukket 2 bakker, så her er jordbær til Brian kommer.. Så synes jeg bestemt også at jeg er en sød kæreste :D

Og nu tror jeg bare at min aften kommer til at stå på afslapning, med en god film, dynen og måske hæklenålen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...