Sider

mandag den 15. august 2011

Pueeha

Jeg er begyndt på noget som hedder CSL (center for sundhed og livstil), skal da godt nok lige vænne mig til at skulle tidligt op om morgenen igen ..
Jeg håber at det kommer til at gå godt derude, men er dog optimistisk, er allerede rigtig glad for at være der..
Jeg har fået nedsat tid, så skal kun være der 15 timer om ugen, hvilket jo er rigtig dejligt at starte med, også få lidt flere timer som jeg bliver klar til.
To gange om ugen, skal jeg træne derude, men må dog træne ligeså tosset som jeg vil udenfor "skoletiden", hvilket jeg tror jeg vil benytte rigtig meget, da jeg jo også har gang i at forsøge at tabe mig...

Jeg var på vægten derude i onsdags, og jeg har allerede tabt mig 5 kg.
I følge deres fine vægt, så vejer jeg kun 7 kg. for meget, meen jeg vil nu gerne tabe mig 15 kg mere..

Herhjemme har jeg gang i flere forskellige projekter, som der snart vil komme nogle indlæg om :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...