Sider

tirsdag den 18. oktober 2011

Nul søvn ..

 Billedet er fundet her 

Så kommer der lige et lille raseri indlæg fra mig af.. 

Kender i det der med at have en overbo på 36, som opfører sig som en på 16? 
Han fester konstant, og det er aaaaaltid i hverdagene.. Og hvis han endelig fester i weekenderne, så varer hans fester så længe, at det også når en hverdag eller to!
Jeg har længe været træt af den overbo, selvom han var min kammerat, men i nat blev det bare for meget, så jeg ringede op og spurgte om han ikke ville være sød at skrue lidt ned.. Hvilket så resulterede i at han hoppede hele vejen hen over gulvet i stedet for.. 
Så kunne jeg lige pludselig høre at han kom trampende ned at trapperne, og smækkede yderdøren, og jeg gik ud til min dør for at være sikker på at nå ham før ham kom vadende ind i min lejlighed, som han har gjort utallige af gange før.. Hvilket så endte i et skænderi.. Han mente helt bestemt at han havde ret til at komme ind i min lejlighed, og jeg mente helt bestemt at jeg havde ret til at bestemme hvem der kommer ind i min lejlighed.. 
Det endte med at han ringede til min kæreste (som er hans kammerat) og mente at jeg i hvert fald skulle blandes ind i situation om hans kæreste sorger. Og Jesper blev bedt om at vælge mellem min overbo og jeg. 
Så i nat mistede jeg en kammerat, fordi han ikke forstår at tage hensyn.. 

Han kan nu glæde sig til at få en skriftlig klage fra mig af, for nu synes jeg helt bestemt at han er gået alt for vidt. Han gæster gik først kl. 3.30 i nat, og klokken var over 4 før vi andre i bygningen kunne få lov til at sove!

Så i aften skal jeg helt bestemt tidligt i seng, så jeg kan få sovet lidt ud..

Synes I at jeg er for streng, at jeg vil klage over ham? Hvad ville I ha' gjort i sådan en situation?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...