Sider

torsdag den 20. oktober 2011

Todays Jewelry

Nu jeg er så vild med at lave smykker, så tænkte jeg at jeg gerne vil vise jer de smykker jeg har selv. Det har jeg tænkt mig at gøre, ved at lave indlæg engang imellem, som kommer til at hedde "todays jewelry" , altså ved at vise hvilke smykker jeg har på den dag indlægget bliver lavet.
Jeg kan godt lide at blande købte smykker med hjemmelavede og anderledes smykker. Og det er meget forskelligt hvor meget købt og hjemmelavet jeg har på, hvilket i jo vil opdage :)

Idag har jeg disse smykker på :




Jeg har mit D&G sølv ur på, et par hjemmelavede øreringe med knapper, og min nye ring :)

Hvilket ikke er så meget hjemmelavet som det plejer være, men meget neutralt og rart at have på. Også passer det til alt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...