Sider

onsdag den 28. december 2011

2. juledag i familiens tegn

2. juledag skulle Jesper og jeg holde en lille julefrokost for min familie.. Min mor, søster, bror og min søsters kæreste kom. Desværre skulle min far på arbejde, så han kunne ikke komme..

Først skulle vi have lidt at spise, og vi havde købt, så der var lidt til enhver smag.
Derefter pakkespil og ellers bare hygge.







Min søster og hendes kæreste blev ringet op, og blev derfor nødt til at køre et stykke tid efter pakkespillet.
Så der gik min mor, Jesper og jeg igang med at lære min lillebror at spille 500, så det blev spillet til omkring kl. 22.30.. Det var en rigtig hyggelig dag, og i det nye år, håber jeg meget på, at få flere af sådanne stunder med min familie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...