Sider

torsdag den 29. december 2011

Nytårs forsætter og barbie ..


I øjeblikket er jeg igang med at lave en ordentlig bunke opskrifter på barbietøj, som kommer herind på bloggen i det nye år. Jeg er meget spændt på, hvad i synes om de opskrifter jeg får lavet :)

Også vil jeg lige fortælle hvad mine nytårs forsætter er, da det egentlig alt sammen er noget som handler om bloggen.

- Jeg skal være bedre til at få blogget noget mere.
- Jeg skal lære hvordan jeg får gjort min blog mere personlig.
- Være bedre til at skrive opskrifter ned, som jeg selv laver, så de kan komme på bloggen.
- Strikke og hækle  flere ting til mig selv.

Jeg vil ikke have nogle nytårs forsætter som f.eks. rygestop eller vægttab. Da jeg aldrig synes de bliver til noget, og man så bliver rigtig sur/skuffet på sig selv. Men jeg håber på at jeg kan overholde disse 4 små ønsker jeg har, som jeg synes jeg kan gøre bedre :)

Hvad med jer, har i nogle nytårs forsætter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...