Sider

søndag den 4. marts 2012

Familie hygge

Igår endte jeg med at tage med min søster, hendes kæreste og nogle af deres venner i byen, i Frederikshavn. Ham som jeg var blevet lovet at blive kørt hjem af, valgte bare at køre uden mig, så jeg blev også nødt til at sove i Frederikshavn sammen med min søster. Så jeg var hjemme idag ved 16 tiden, og der var dømt afslapning for alle pengene. Først aftensmaden bestående af en god gang æggekage, også ind under tæppet med Jesper på den ene side, og David på den anden. Chips, slik og popcorn på bordet. Og den helt nye film jeg har købt på fjernsynet. 102 Dalmatinere. Den var så hyggeligt! Jeg elsker min familie rigtig meget. Det betyder så meget for mig, at vi kan have sådan nogle stunder sammen.


Filmen var rigtig sjov. Den vil jeg klart anbefale alle andre. Virkelig virkelig sjov !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...