Sider

fredag den 2. marts 2012

Mareridt.

For fjorten dage siden var David oppe og lege med hans fætter Emil. De legede kun i halvanden time, men de legede monstre, og dette var nok til at David havde mareridt to dage efter. Ikke meget søvn hverken til Jesper eller mig de dage.
Så skulle David hjem til hans mor igen, og vi tænkte at så var mareridtene jo nok ovre igen, når han kom igen. Men der tog vi da ganske fejl.
David kom herhjem igen igår torsdag. Og kl. er nu halv fire natten til fredag, og jeg har meldt mig til at holde vagt, for de dumme monstre, så de ikke kan komme ind på hans værelse.
Det virkelig hårdt at han skal have de nætter, ikke kun for mig. Men også for Jesper, David selv, og Jespers og mit forhold. Det tager meget på kræfterne, og specielt når vi nu render rundt med de forskellige sygdomme vi har, som faktisk gør at vores søvn er utrolig vigtigt.

Jer med børn, har i nogle gode råd mod disse mareridt?
Sidste gang han var her, endte han med at komme ind og sove hos hans far, men det kan han jo ikke helt blive ved med, og vi kan ikke holde til at være vågne hele og halve nætter.
Så vi er ret desperate efter nogle råd mod disse monstre.

2 kommentarer:

  1. Snak om at monstrene kun findes på film og i fantasien, og altså ikke i virkeligheden. Og lad ham så sove hos jer et stykke tid :)

    K har været ramt af Night terror, og er det til tider stadig. Du kan google det, måske der er nogle råd :)

    SvarSlet
  2. Jeg googlede i vildskab, men ingen af rådene hjalp i nat. Så hvis det fortsætter håber jeg da at nogle af rådene begynder at hjælpe, da jeg jo ikke har sovet hele natten eller dagen idag. Det jo slet ikke til at holde til ..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...