Sider

søndag den 11. marts 2012

Line ♥

Min søde veninde er flyttet til Herning. Så igår var vi en tur dernede, for at se deres nye lejlighed, se hende og hendes kæreste, og bytte fødselsdags gaver med hinanden. Jeg har i lang tid været igang med at lave forskellige ting til hende, og derfor har der heller ikke været så meget kreativt at vise på bloggen, da jeg ved hun følger med engang imellem, og hun skulle jo ikke så gerne ha' set tingene før hun fik dem.
Men nu kan i se hvad jeg endte med at få krearet til hende :)


En kurv med 12 vaskeklude i, et armbånd, endnu et armbånd, et tube tørklæde, 3 par øreringe, en halskæde og den lange ugle halskæde har jeg købt til hende :)

Det var rigtig dejligt at se hende igen, og hun gav også mig nogle rigtig lækre gaver.
Line - du er en sand veninde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...