Sider

torsdag den 8. marts 2012

I ♥ cupcakes

Igår kom Jesper hjem og skulle spørge mig fra en fra hans arbejde om jeg ville hækle 4 cupcakes til hende. Jesper havde vist startet med at sige nej, for han ved at  jeg hader bestillingsarbejde. Men han måtte da skrive til hende, at det var intet problem. Det lød nu ikke som om det hastede med dem, men Jesper har nu alligevel 4 stk. hæklede cupcakes med til hende idag, så må hun se om hun vil have dem anderledes eller ej.



Jeg elsker at hækle cupcakes, jeg synes det super sjovt, og normalt laver jeg jo mine egne opskrifter på dem, men denne gang besluttede jeg mig for at prøve en anden opskrift jeg længe har haft lyst til at prøve. Oprskriften finder du her ..
Det eneste jeg har valgt at lave om, er at jeg har hæklet en muslinge kant rundt i toppen, i stedet for picotter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...