Sider

tirsdag den 6. marts 2012

Nyt i hjemmet...

Jesper og jeg er flyttet sammen, men jeg har haft virkelig store problemer med at falde til her. Det begynder dog at blive bedre, efter vi flytter lidt om, køber lidt nyt, og får blandet hans ting, med mine. Vi tager det lidt af gangen.
Jesper og jeg er slet ikke i tvivl om, at ligeså snart vi får en størrer lejlighed, så bliver det hele meget bedre.
Jesper er dog simpelthen bare så skøn! Han prøver virkelig at få mig til at falde til. Weekenden er gået med at flytte om, pusle lidt med småting og osv. i hjemmet. I fredags købte han de lysestager til mig i Ikea, som jeg har ønsket mig rigtig længe, og i søndags da jeg kom hjem havde han købt nogle andre lysestager til mig, som jeg havde ønsket mig endnu længere. Det ser så godt ud, og jeg er virkelig glad for dem!
Det er så dejligt at kunne mærke at Jesper virkelig gerne vil ha mig herhjemme, og vil gøre noget for at jeg kan føle mig bare lidt hjemme.



Jeg mangler bare at få købt nogle sorte bloklys til de øverste lysestager, i stedet for de sølv der er deri. De passer ikke så flot deri, som jeg tror sorte vil gøre. Men ellers synes jeg de passer super godt ind i hjemmet..

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte lysestager. Jeg er især HELT vild med de nederste; hvor er de fra? :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De er købt i løvvang centrets super best :) De er også rigtig flotte, er vild med at de nærmest er "krakeleret" :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...