Sider

onsdag den 25. april 2012

Familien fra Bryggen!

Jeg oprettede for noget tid siden en Viaplay konto, også begyndte jeg at se "familien fra Bryggen" , og jeg kom virkelig hurtigt til at, nærmest holde af dem. Hvor virker den familie bare vildt dejlig!
Og i afsnittet, som blev vist i sidste uge i fjernsynet, var ikke nogen undtagelse. Man kommer virkelig til at se, og om muligt forstå, hvor langt den familie vil gå, for at dyr har det godt. Og jeg må indrømme, at da de besøgte Pat, som tog sig af hunde i Spanien, ja der trillede der virkelig tåre ned af min kind. Jeg synes virkelig det var hårdt at høre, hvordan mange hunde har det dernede. Og som Jesper og jeg snakkede om, det var bare hundene vi hørte om her, hvordan mon alle de andre dyr bliver behandlet? Og som Linse siger, mens hun siger og vipper med pegefingren, så skal man altså huske at dyrene skal ha' det godt!


Familien fra Bryggen - Jeg er fan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...