Sider

søndag den 29. april 2012

Mini ferie :)

Bloggen er blevet forsømt de sidste par dage, og dette skyldes at Jesper inviterede min lillebror, David og jeg på mini ferie, til Hotel Legoland. Det var rigtig lækkert at komme lidt væk fra det hele og bare bruge en masse tid med min lille familie. Planen var egentlig at vi kun skulle være der fra torsdag til fredag, men da vi fandt ud af at billetterne til legoland også kunne bruges lørdag, snuppede vi en overnatning mere.
Både Jesper og jeg, har noget så ekstremt ondt i vores lægge og vores fødder. Mine er kæmpe hævede, og kan slet ikke være i mine sko! Derudover så skulle jeg jo selvfølgelig spille rigtig meget bordforbold med min lillebror, og det betød smerter i tommeltot. Men til trods for div. smerter, så har det været en rigtig  god tur :)








Det var nogle rigtig brugte drenge vi havde med hjem, som sov det meste af turen i bilen. Til trods for at de ikke ville indrømme før til aller sidst at det havde været hårdt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...