Sider

fredag den 20. april 2012

Jeg har vundet..

Jeg deltog på Rokken i 1. kvatals dyst , hvor vi skulle vise noget håndarbejde vi havde lavet med genbrug. Jeg deltog med min lampe, og endte efter afstemningen med en delt 2. plads, hvilket jeg slet ikke havde regnet med, da der virkelig var blevet lavet nogle rigtig flotte ting.
Igår modtog jeg gevinsten.

Denne rigtig lækre bog, som er lavet som en kalender. Den er fyldt med opskrifter, tips og tricks på rigtig mange forskellige ting..
Og jeg gik da også fluks igang med at strikke en trøje efter en af opskrifterne, lige indtil jeg opdagede at jeg ikke havde garn nok, og havde lavet en fejl. Så blev det travlet op igen.
Men så ville jeg da lave en hue efter en opskrift deri, en opskrift som jeg faktisk havde ledt efter længe. Så den er igang på pindene nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...