Sider

søndag den 22. april 2012

Ugens ......

Krea kvinde/mand?

Jeg leger lidt med tanken om at lave "ugens krea kvinde/mand"
Jeg tænker lidt at det kunne foregå sådan at I mailer det kreative i har lavet til mig, med beskrivelse og sådan. Så du behøver nødvendigvis ikke have en blog for at kunne være med.
Også en gang om ugen, f.eks. søndag, der laver jeg et indlæg herinde om ugens krea kvinde eller mand.

Er det noget I kunne tænke jer at være med til? Da det kræver at der er nogle som der vil deltage, for at det kan lade sig gøre :)

Jeg håber lidt på at der er stemning omkring det, da jeg synes det kunne være sjovt at se lidt mere af andres ting, også dem som ikke har blogge. Inspirerer hinanden, osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...