Sider

lørdag den 21. april 2012

Hjælp til at finde opskrift.

Igår sad jeg og så lidt heksene fra warren manor. Og pludselig havde Phoebe en hæklet hat på, og jeg udbrød med det samme, at sådan en vil jeg lave til mig selv.
Jeg kan huske at jeg for nogle år siden, havde en hel stak som min mor havde lavet til mig. Men jeg er ret sikker på at hun ikke har opskriften mere.
Jeg har ledt hele dagen efter en opskrift, og da jeg ikke rigtig kunne finde en, så begyndte jeg at lede efter et billede, af huen, og har desværre ikke kunne finde et bedre billede end dette.

Mon der er nogle af jer, som der kan hjælpe mig? Eller ved hvor jeg kan finde sådan en opskrift henne?

2 kommentarer:

  1. prøv med den her opskrift, jeg laver en eller anden fejl i maskerne men kan ikke forklare hvad det er. når jeg hækler den ligner den den på billedet meget godt.

    http://crochet-mania.blogspot.com/2009/03/puff-stitch-crochet-hat.html#!/2009/03/puff-stitch-crochet-hat.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for opskriften, den vil jeg da prøve at kigge lidt på :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...