Sider

tirsdag den 29. maj 2012

10 ting...

10 ting som gør mig glad

1: Min skønne familie.
2: Når David kommer og fortæller at jeg er sød.
3: Rent sengetøj.
4: At se søde små babyer
5: Min dejlige kæreste Jesper.
6: Når jer læserer kan bruge mine opskrifter og DIY
7: En aften sammen med søde Jytte og skøre Regnar.
8: At bruge tid med min fantastiske søster.
9: En aften med Jesper, med en god film og et kreativt projekt.
10: At se min skønne veninde Line, som desværre bor et stykke væk.

Jeg kunne selvfølgelig fortsætte, med maaaange flere ting som gør mig glad. Men når jeg var kommet til punkt 200, ville der ikke være mange af jer som læste det hele ;)
Hvad gør jer glade? Solskin, en dag ved stranden, en café tur eller noget helt andet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...