Sider

søndag den 27. maj 2012

Ny bikini

Jeg har ledt og ledt. Været ved at blive drevet til vanvid. Jeg har bare ikke kunne finde nogen bikini, som jeg synes var flot, og på samme tid sad pænt. Jeg prøvede næsten en million bikinier, da vi var i Billund, og størstedelen af dem, dækkede nærmest kun den ene nipple.
Men så, var jeg i storcentret med min mor, søster og Jesper, og inde på den anden side af vinduet, i Hunkemoller, kunne jeg lige skimte et flot bikini. Og straks var jeg inde og prøve den. Og nu ejer jeg den.


Jeg har haft overdelen på, på stranden de sidste to dage, og jeg elsker den. Synes bestemt at butikken er et besøg værd, hvis man mangler en bikini, og har en smule stor barm. Der tror jeg i hvert fald, jeg leder først, næste gang jeg skal købe en bikini..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...