Sider

søndag den 20. maj 2012

Buddha samler

Ja, jeg er samler af Buddha figurer. Jeg bilder mig selv ind, at de giver god karma osv. Min samling er ikke gigantisk, men jeg har da nogle stykker efterhånden.. Sidste år, så jeg en lidt stor buddha, til bagagerums marked i Skalborg, til 250 kr. Og jeg har fortrudt lige siden, at jeg ikke købte den. Senest forelskede jeg mig i en buddha ude i Kvikcly, som var beregn til at stå i haven, og jeg tænkte og snakkede meget om, at den da ville pynte på altanen, da jeg så endelig kom og ville købe den, var den udsolgt. ØV!
Men idag, har jeg af søde Susan fået en fin gips buddha, som kan holde et lille lys. Og jeg elsker ham allerede!

Også ville jeg da lige kigge lidt på nettet, også efter buddha'er, for at se om jeg kunne finde nogle lækre buddha'er, og det kunne jeg på siden her
hvor jeg b.la. fandt denne


Er den ikke skøn? Et klassisk buddha vandspil, ville virkelig ønske jeg havde pladsen og pengene til den..
Hvad med jer, samler I på noget bestemt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...