Sider

onsdag den 23. maj 2012

Espalier fail

Vi skulle have dette fine nye espalier op, ude på den ene side på altanen. Dette blev resultatet:


Det dur altså ikke at sende mig i biltema efter sådan noget alene, har vi nu fået slået helt fast!

Så vi måtte da ud og bytte det, og nu ser det sådan ud :


I disse dage, er jeg til forskellige tests på hjerneskade centret, idag i to timer. Og de fandt yderligerer ting som de ikke havde fundet før. Denne gang fandt de ud af, at min føling ikke er den samme  i højre arm/hånd som i venstre, hvilket forklarer lidt af de vanskeligheder jeg har fået efter blodpropperne.
Imorgen skal jeg ud og lave mad og gøre et badeværelse rent, mens de observerer hvordan det går med mig. Derudover har de snak om, at jeg skal prøve at låne en speciel dyne, med nogle kugler i, så jeg måske kan få lidt mere ro og orden på min søvn.
Det var lidt af det, som der sker i min situation i øjeblikket :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...