Sider

torsdag den 17. maj 2012

Nicolaj, 23 år!

Min kære svoger , lillesøsters kæreste, fyldte igår 23 år! Og vi besluttede at overraske ham. Jesper blev sat til at bage brunsviger, mor og Daniella var ude og købe gaver, og jeg krearede en lagkage, med ting jeg havde hjemme :)




Der står Hulk på kagen, da min egen lillebror også hedder Nicolai, så det kan være svært at finde ud af, og derfor begyndte jeg at kalde Nicolaj for Hulk, allerede da jeg lærte ham at kende. Derfor også den grønne farve, da den matcher Hulk ret godt ;)

Jeg har nu fået lavet en etikette med navnet "kager" da jeg virkelig synes det er ret sjovt at lave, og gerne laver dem ved enhver lejlighed, og håber på at blive dygtigere, så I også kan følge min "fremgang", hvis man kan kalde det det. Og evt. selv få nogle ideer og inspiration :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...