Sider

tirsdag den 15. maj 2012

Garage salg..

I disse dage her, er jeg ved at gøre klar til, at Susan og jeg skal holde garage salg/loppe marked.. Susan har rigtig mange flotte ting, pynte ting, nyt tøj, brugt tøj, tupperware osv. Det jeg skal have med, er mere hjemmelavede ting. Der vil b.la. være en masse nye smykker, keyhangers, barbietøj, baby sko, flettede tasker osv. Dog vil jeg da også lige smutte ud forbi mit rum i Boxit, og kigge efter nogle lysestager, køkken ting osv. Hvor meget jeg har derude er jeg lidt i tvivl om, men ved der er nogle pynte ting, som jeg desværre ikke kommer til at kunne få plads til efter at være flyttet sammen med Jesper, og de passer heller ikke helt, til de nye lysestager, giraffer osv, som jeg har købt.

David har stadig nuppet batterierne til mit kamera, så endnu engang bliver i snydt for billeder

2 kommentarer:

  1. det lyder spændende med et loppemarked, håber i får et godt salg

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget spændt på det, og vi krydser fingre :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...