Sider

mandag den 7. maj 2012

Nye smykker

Flere har i et stykke tid spurgt mig, om ikke jeg snart skulle lave nogle nye smykker. B.la. Susan, som allerede har en del af mine smykker, har været meget interesseret i at se, om jeg havde fået lavet lidt nyt.
Så igår fik jeg besluttet, at jeg skulle have lavet lidt nye armbånd, og det blev da også til 6 stk.
Jeg fandt også en online perle biks, så jeg har fået bestilt lidt nye perler hjem, så der kan komme nye smykker. Tænker om jeg måske skal prøve og lave nogle ankel kæder?


Idag skal Jesper og jeg, ned og hjælpe min mor, med at få ordnet lidt i min morfars have. Det skal nok blive spændende, da jeg har ondt i ryggen,og Jesper har hold i nakken. Men vi må gøre det så godt vi kan, og kan vi ikke holde til mere, så må vi tage det over flere dage :)

2 kommentarer:

  1. Hej jeg er også på rokken og har også en blog

    har lige set dine ting på rokken og nu også her på bloggen

    føler med som fast læser

    ses

    SvarSlet
    Svar
    1. Heej :)
      Jeg tror også jeg har fulgt lidt med i dine ting på rokken :)
      Velkommen til min blog, jeg håber at du finder den interessant at følge med i.
      Jeg vil da også lige smutte forbi din blog, og se hvad det er for en. Blog land er altid spændende at være lidt rundt i jo ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...