Sider

onsdag den 9. maj 2012

Strømper i læssevis

Jeg er i øjeblikket ved at strikke babystrømper. Det er min veninde, som der skal føde om 8 uger, der har bestilt 5 par strømper, til hendes kommende dreng.
Indtil videre har jeg kun fået strikket 2 par. Men det er jo også bedre end ingenting ;) Ej, jeg skal nok nå, at få strikket de sidste, det tager jo heldigvis ikke så lang tid.


Dagen idag, har stået på begravelse, af Jespers morfar.
Han var en rigtig rar mand, med meget humor, til trods for at han var syg. Jeg nåede dog desværre ikke at kende ham så længe!

Også skulle jeg hente David alene, for aller første gang i børnehaven. Og det gik da også utrolig godt! Jeg synes det er rigtig dejligt, at vi har fået et hjem med en lille "familie", hvor vi kan få det til at fungerer på denne måde. Jeg blev da også helt varm om hjertet, da David spurgte om ikke jeg nok kunne følge ham i børnehave imorgen tidlig. Sød dreng!

Imorgen har Jesper og jeg snakket om at køre en tur til Hobro, hvor der skulle ligge en hobby forretning, som jeg er meget spændt på. Jeg er så småt, ved at få lavet nogle nye sommer-smykker. Men synes dog jeg trænger til lidt nye perler osv. til at få lavet nogle rigtig fede og anderledes smykker. Så jeg glæder mig meget til at se, om jeg kan finde nogle af de ting jeg søger, i Hobro!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...