Sider

torsdag den 26. juli 2012

Der sker lidt..

Vi nyder det gode vejr ude i kolonihaven, vi laver lidt om i haven, fjerner ting som ikke skal være der mere, og planter nyt. Det har næsten kostet blod, sved og tårer! Det er ikke altid, at en opgave som f.eks. en syren træ/busk er ligeså nem at fjerne, som det lige ser ud til i første omgang.
I kan ellers tro at jeg var yndig, da jeg stod iført kjole, tennissko og arbejdshandsker og klippede grene af til den helt store guldmedalje.. Jojo, jeg var dælme flot! :D

I tirsdags gik jeg igang med at fjerne en masse husløg ude fra haven af, og fik pludselig den lyse og helt klare idé om, at det lille og en smule vandskabte bed, der var rundt om et æbletræ midt i græsplænen, da bestemt skulle rettes til, være størrer, have ens sten, og nogle flotte blomster, istedet for de planter der var, som lignede ukrudt. Og vupti.. Idag kl. 21 stod dette fine bed, midt i vores græsplæne



Jeg er blevet rigtig glad for resultatet, overvejer dog om jeg skal købe nogle helt små næsten flade solcelle lamper, og ligge på stenene? Det vil tiden dog vise..

Vi har gang i flere spændende projekter ude i haven, som jeg brænder for at vise jer.. Men nogen af dem må vente, da vi ikke er helt færdige, og jeg ikke har billeder af dem endnu..
Og næste år, så har jeg endnu flere projekter at vise, vi må jo tage det lidt i etaper ;)

5 kommentarer:

  1. Hej Carina
    Er lige faldet over din blog og melder mig fluks som fast læser. Sikke nogle SKØNNE ting, du laver. Skal så meget igang med den hæklede babykjole!
    Kig gerne forbi mig også: www.erna-marie.blogspot.com
    Kh Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva.
      Hvor er det dejligt at du kan bruge nogle af opskrifterne herinde :)
      Og mindst ligeså dejligt at få ros, det kan man altid bruge ;)
      ¨
      Smil fra Carina

      Slet
    2. Når du skriver bomuldsgarn nr 8 er det så det tykke (8/8) eller det tynde (8/4)? og hvor meget garn går der ca til en babykjole?
      :-) Eva

      Slet
    3. Det er bomuldsgarn 8/4 :)
      Jeg kan desværre ikke præcist huske hvor meget garn der er gået til kjolen, men jeg mener at der er gået ca. 2-3 nøgler af 50 g.
      Når du har lavet kjolen, vil jeg da meget gerne se et billede af den :) Og høre om du synes opskriften har været nem at følge eller om der skal rettes i den :)

      Slet
  2. Tak for svar. Jeg skal nok give dig feedback, når kjolen er færdig, men der går nok lidt tid... :-) Hækler desværre ikke så hurtigt endnu. Og jeg skal selvfølgelig nok linke til din blog på min blog, når jeg viser kjolen dér. :-)
    Kh Eva

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...