Sider

lørdag den 28. juli 2012

Lots of love

Jeg havde snakket om, at jeg synes Jesper og jeg skulle plante et træ ude i kolonihaven, et som vi skulle plante, følge og se blive stort sammen. Og jeg fik Jesper med på ideen, så vi har plantet os et kærlighedstræ.. Vi kunne ikke rigtig finde det træ, som vi synes var det helt rigtige, lige indtil vi stod foran et lille træ, som hed et kærlighedstræ, selvfølgelig skulle det da med hjem :)


Det er ganske vist, ikke særlig stort lige nu, men jeg håber da på at det bliver det med årene.
Faktisk skulle det ikke kunne overvintre, men den søde gartner som var der da vi købte det, fortalte os, at hvis vi ligger gran grene rundt om det, nede ved jorden, lige inden frosten begynder at komme, så lever det også rigtig fint året efter, så det trick, det vil vi huske på, så vi kan se hvordan det ser ud næste år, følge det blive størrer og flottere :)

6 kommentarer:

  1. Det er en rigtig sød idé :)

    Vi fik penge til et træ i barselsgave, det skulle være et "Livets træ" til Lillen, og det fik vi langt om længe plantet sidste sensommer, et japansk kirsebærtræ, for det er jo en pige som er født i maj, og træet blomstrer i maj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da bare en rigtig sød tanke, med sådan et træ i barselsgave :)

      Slet
  2. Sikke en sød ide.

    Jeg vil lige høre om du stadig er interesseret i at støtte indsamlingen? Den er nemlig ved at være slut, men ville lige høre

    Mvh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt planen at jeg skulle have sendt noget til dig, desværre er jeg blevet opereret, og dette gik ikke så godt, så siden operationen, har jeg næsten kun kunne ligge ned :( Derfor har jeg ikke nået at få sendt noget til dig endnu

      Slet
  3. Nu må du/I ikke bliver for skuffet hvis det ikke kommer igen næste år - for jeg har nu i alle mine år som gartner aldrig set det overvinter ude... og med disse hårde vinter vi har haft de sidste 3 år klare den sig bestemt ikke - ind frost fri en lille smule vand så er der 50/50 % chance for at den kommer næste år...
    pøj pøj med jeres kærlighedstræ
    Mvh. Ulla

    http://fruolesen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at du fortalte det :)
      Vi må tage det som en oplevelse, og hvis det ikke overlever, så har jeg en grund til at finde noget nyt derude til, til næste år :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...