Sider

mandag den 13. august 2012

Planer er til for at blive ændret!

Jesper skulle til klassefest, eller hvad vi nu skal kalde det, lørdag aften, fordi at det nu er 20 år siden, at de gik ud af skolen. Mens han var afsted, havde jeg besluttet at jeg skulle have en rigtig hygge aften, hvor jeg absolut intet aktivt skulle lave, min plan var at jeg skulle spise nogle lækre tacos til aftensmad, se huset på christianshavn, hygge hækle, spise slik og chips og bare sumpe.
Jeg fik også spist tacos til aftensmad, også kunne jeg ikke rigtig sidde stille, så jeg gik i haven, plukkede vores 2. agurk fra drivhuset, plukket en kæmpe skål ribs, revet ude foran hækken og vandet det meste af haven. Da det var slut, besluttede jeg at nu skulle jeg slappe af. Men jeg kunne stadig ikke sidde stille, så jeg gik igang med at lave en opskrift på en hjemmelavet ribskage, så Jesper kunne få en kage når han kom hjem.
Jeg fik lavet en lækker kage, som ventede ligeså pænt på han kom hjem (opskriften kommer ind senere) , men så var jeg også smadret, da dette var min første dag, hvor jeg var rigtig oppe at gå efter 2 ugers sygdom, så tog det hårdt på kræfterne. Så var planen jeg jeg ville have blogget, men neeeej nej, nettet ude i kolonihaven, har været så irriterende på det sidste, at jeg ikke har kunne få blogget. ØV!

 Mine lækre tacos med hjemmelavet dressing :)
Her et lille billede af den hjemmelavede ribskage, som Jesper har mere end godkendt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...