Sider

tirsdag den 7. august 2012

Så forkælet!

Jeg har lagt syg, og har næsten ikke kunne rokke mig ud fra sofaen af. øv. Derfor er der desværre heller ikke blevet blogget, da jeg ikke rigtig har haft det helt store overskud.

Mens jeg har lagt syg, har folk været så søde, og jeg har fået nogle rigtige dejlige gaver.


Jesper gav mig 2. sæson af Desperate Housewifes, far gav mig 1. sæson af Miami ink, Morten og Susan havde et par rigtig lækre shorts med hjem fra ferie til mig, og Bo havde det lille askebæger med hjem fra ferie også. Åh, jeg føler mig så forkælet, og elsker de nye ting :)

Jeg har desværre ikke haft så meget håndarbejde i hænderne, hvilket jeg er rigtig træt af, men håber på at der snart kommer lidt bedring min vej :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...