Sider

torsdag den 23. december 2010

Så har jeg været igang med hæklenålen igen..
Da jeg indenfor de sidste 14 dage har fået klippet ca. 40 cm af mit hår af, er det jo efterhånden blevet rimelig kort.. Så jeg tænkte at jeg gerne ville lave nogle lidt anderledes hårbånd, spænder osv.. Noget som var lidt unikt..

Det blev så til disse to hårbånd :

Ved siden af den lille blomst, er der en lidt mindre
lyselilla blomst.
Det er lidt svært at se.




Jeg fik også lavet et hårellastik til min veninde :





Og jeg fik lavet et par øreringe, også med hæklede blomster :





På et tidspunkt jeg kiggede lidt rundt på nettet, så jeg en helt masse hæklet legemad. Og jeg besluttede at det skulle jeg i hvert fald også prøve at lave selv, på et tidspunkt.. Det har jeg så gjort nu!
Faktisk var det utrolig sjovt at lave, men jeg har ikke en eneste idé om hvad jeg skal bruge det til ??




Også vil jeg ønske alle god jul herfra :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...