Sider

søndag den 2. januar 2011

2010 var :

Året hvor jeg mistede min fantastiske mormor.
- året hvor jeg blev indlagt med blodpropper.
- året hvor der blev sorteret meget i mine venner.
- året hvor jeg mødte min fantastiske kæreste.
- året hvor min lillesøster begyndte på efterskole.
- året hvor jeg mistede en god kammerat.
- året hvor jeg er blevet meget tættere med min gode veninde.
- året hvor jeg flyttede tilbage til Tylstrup med min kæreste.
- året hvor jeg endelig tog springet, og blev korthåret.
- året hvor jeg har været en del ved lægevagten.
- året jeg endelig fik et arbejde.
- året jeg fik en masse sandheder at vide.


2010 har været et år med både nedture og opture. Et år jeg kan se tilbage på, med et smil, og huske minderne.. Men også året hvor jeg indser, at det hele kan gå galt på et split sekund.
I 2010 har jeg indset at livet kun er til låns, og man skal forsøge at få det bedste ud af det mens det er muligt, både ung og gammel.. Jeg mistede min elskede mormor i februar og det har været et svært tab, for vores familie. Hun var en dejlig dame og vil altid være en af mine forbilleder og et kæmpe idol for mig.
Jeg mistede også min kammerat, og det har taget hårdt på vores vennekreds, men nu må det også være slut med alle de dødsfald !
Det har betydt meget for mig, at jeg mødte min kæreste i 2010 og vi besluttede at flytte sammen, og ligemeget hvad der er sket, så har han bakket mig op!

Jeg tager imod 2011 med åbne arme, og håber på det bedste!

2011 skulle gerne blive :
Året jeg begynder på uddannelse.
- året hvor jeg kommer på hjerneskade centret og finder ud af hvilke usynlige mén jeg har fået.
- året hvor jeg ser mine venner og familie mere.
- året hvor jeg får helt styr på mit liv.
- året hvor Jacob får et arbejde.
- året hvor det hele blir bedre økonomisk.
- året hvor min mor får det bedre.
- året hvor jeg blir tættere med min mor.
- året hvor jeg får lært mere omkring håndarbejde.
- året hvor jeg får strikket og hæklet mere jeg selv kan bruge.

Kort sagt håber jeg at 2011 blir et meget bedre år.

Også vil jeg lige vise jer et billede fra nytårs aften,
med mit nye hår.
Jeg er super glad for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...