Sider

torsdag den 10. marts 2011

Jeg-er-sød-gave

Min veninde og jeg, giver engang imellem hinanden nogle "Jeg er sød gaver", som regel laver jeg nogle små fjollede ting til hende, som hun alligevel sjældent bruger.. Men det er tanken som tæller, ikke? ;)

Denne gang fik jeg inspiration herfra , og jeg lavede dem egentlig, fordi jeg synes hun bruger alt for meget make up, også kan hun bruge disse til at fjerne det med :b


Jeg har strikket dem, ud af nogle bomuldsrester, og glæder mig til at høre hendes mening om dem, ligeså snart hun har brugt dem.. For de må da være en del mere behagelige at bruge, end vat rondeller, synes jeg.

Hvis hun kan lide at bruge dem, har jeg planer om at lave lidt flere af dem til hende, for har stadig en maaaaasse bomuldsrester..

Nu leger jeg lidt med tanken om, om jeg skal strikke et sjal, eller om jeg skal strikke/hækle nogle vaskeklude til mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...