Sider

mandag den 21. marts 2011

Kreativ weekend :)

I denne weekend besluttede jeg, at jeg ikke ville i byen, til fest eller ligende .. Jeg ville blive hjemme, og have en hygge / kreativ weekend alene!
Faktisk har det været en lille smule kedeligt, men også rart ..
Først tog jeg opvasken, ryddede lidt op og gjorde lidt rent.. Så satte jeg nogle forskellige serier på. Så har fået set første sæson af 2900 Happiness, anden sæson af sex and the city, hele ved stillebækken, og gik så igang med første sæson af heksene fra warren manor.
Også har jeg fået strikket to sæt tøj til baby born , så mon ikke der snart er en dukke mor, som bliver glad? Pindene gløder, og jeg har allerede gang i et sæt mere :)


Min lillesøster har skrevet et rigtig rørende indlæg i hendes blog om vores "storebror", som jeg bestemt synes er værd at læse, i kan læse det  her

Også vil jeg lige minde jer om, at der er gang i en give away herinde, som jeg synes i skal huske at deltage i :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...