Sider

lørdag den 12. maj 2012

De sidste par dage ...

De sidste par dage har været en smule hektiske. Torsdag aften, var jeg oppe og hente et neglesæt, som jeg havde budt på. For omkring 5 år siden, lærte jeg at lave gele negle, men jeg mistede lysten til at lave dem, og gav alt det jeg havde væk. Men for nogle år siden, kom lysten tilbage, og jeg har derfor gerne ville have tingene endnu engang. Dog har jeg ikke rigtig haft pengene til det. Men torsdag bød jeg på en del ting, til at kunne lave disse negle med igen, og jeg bød højest. Det var et rigtig godt køb, som jeg er mer en tilfreds med! (David har batterierne til mit kamera, så jeg kan desværre ikke vise billeder af det)
Igår kom min lillesøster så, og vi legede lidt med negle. Hun lavede nogle fine negle, med lidt turkis glimmer på mig. Jeg er rigtig glad for de nye negle, og det var rart lige at få testet hvad det var jeg nu havde købt! Dog bliver mine negle ikke så tit behandlet så pænt, med div. hobbyer, madlavning, rengøring osv. og det hjælper jo heller ikke så godt på det, at jeg både bider og piller i negle, så den ene negl er desværre allerede faldet af.
Jeg fik så en lys tanke, mente jeg selv! Men nu når Jesper er så "tolle" som han er, og utrolig god til at tage sig den tid, som tingene nu tager, så ville han garanteret være dygtig til at lave gele negle, så dagen idag, er blevet brugt på at lære Jesper at lave dem. Og jeg må sige, at han faktisk er ret så god til det :) Ret flovt, men er overbevist om, at med lidt øvelse bliver han en del bedre end jeg er. Men faktisk er det meget normalt, at drenge/mænd er bedre til den slags, end os piger.
Min plan er, at der på bloggen nu også, vil kunne læses lidt om min erfaring, med de forskellige produkter der bliver købt, til disse negle. Om det så er til gele negle, eller om det er til ens helt egne negle. Dette er også fordi, at jeg selv synes det er rart at læse eller høre om, andre som har erfaringer med de forskellige ting, så man ikke køber nogle øv ting, blog fordi det ser godt ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...